2011. május 24., kedd

Workshop

      Mozgalmas volt ez a hétvége ,nemcsak a strandolás miatt ,ami babával mindig kalandos ,hanem hát végre megvolt a várva -várt workshop :)
    Először voltunk így együtt ,de azért hamar oldódott a hangulat  .Annyira belefeledkeztünk ,hogy a fotózás majdnem elmaradt   ,sajna a kép készítésénél már nem volt teljes a létszám .
 Bogyómániámat tökéletesítettem ,újfajta gyöngybogyót tanultam ,és hát gyakorlom is itthon .Holnapra remélem készen is lesz a kis piros szett  :)



      Mivel adódott rá lehetőség végre kipróbáltam a drótozást .Legalább annyira nehéz ,mint amilyen könnyűnek látszik .A legkönnyebb modellel próbálkoztam ,több -kevesebb sikerrel.Ez pontosan azt jelenti ,hogy a réz színű fülbevaló alap az én művem ,a gyöngyös kitűző a mesteré .Nem hiszem ,hogy én valaha is fogok ilyeneket csinálni , annyira fájt az ujjam ,pedig ez  állítólag nagyon puha drót .

Sajna ezeket nem én készítettem ,de a szemem előtt készültek rekord gyorsasággal.
Már várom ,hogy újra találkozzunk .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése