2011. július 12., kedd

Gyöngyszövés

  Annyira tetszenek a gyöngyszövéssel készült dolgok,hogy én sem tudtam ellenállni ,meg kellett próbálnom.
Az utolsó löketet egy szülinap adta ,erre akartam valami egyedit készíteni.Kaptam egy szövő keretet ,amit nem tudtam igazán használni ,ezért a férjem készített egyet a netes képek alapján.Ezzel már ment a dolog :)




Sajnos a gyöngyök mérete eltérő volt ,hiába válogattam ,a szövésnél a legkisebb   különbség is meglátszik .




Ezek után döntöttem el ,hogy csak akkor folytatom ,ha kapok egyforma gyöngyöket ,de gyakorlásnak ez is jó volt .



Ez lett az első munkám ,az eldolgozásnál a csomózást választottam,erre került a kapocs .
Ez pedig az ajándék ,mivel nem tudtam pontosan a csuklóméretet ezért a jó öreg lánc hosszabbító is felkerült rá.Az ünnepelt örült neki ,és hát én is elégedett voltam magammal .De megfogadtam legközelebb csak megfelelő gyöngyből készítek ,meg hát a tanulás sem árt .

Annak aki kedvet kapott hozzá ,innen kaptam jó tanácsot ,ötletet, gyöngyszövés.
                                         Köszönet érte.

4 megjegyzés:

  1. Ezt még sosem próbáltam,de nagyon izgatja a fantáziám!Nagyon szép és ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem érdemes megpróbálni ,szövőlécet már 800 Ft -ért láttam a neten :)nekem csak a gyögy a gondom :(

    VálaszTörlés
  3. Mi a baj a gyöngyökkel? Én is ilyennel szoktam csinálni, és nekem megfelelő.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem voltak egyformák , így nem lett egyenletes.:(

    VálaszTörlés