2013. március 10., vasárnap

Kence keverde 30+

30+  nappali krém 
zsíros bőrre

         Amikor elkezdtem írogatni , a gyöngyök mellett még a kencék is szerepeltek a terveim között .Azután ,mint gyakorló két gyermekes anyuka, rájöttem ,hogy néha még meghalni sincs időm .
Ma viszont ,úgy döntöttem engedélyezek magamnak egy szabad órát ,kicsit keverek és írogatok.
Fogadjátok hát szeretettel ezt a receptet aminek az eredeti verziója   innen származik:
Jojoba olaj -5,6 gr
Emulgeáló -3 gr
Forrásvíz   -32,2 gr
Melissa virágvíz 6 gr
Növényi glicerin 2,4 gr
Növényi kollagén 10 csepp
Tiaré virág illóolaj 10 csepp
Cosgard tartósító szer 10 csepp
   
Elkészítési idő nekem 20 perc volt ,de én szöszmötölős vagyok.
  
A végeredmény kicsit sárgásnak látszik ,de valójában fehér ,nem zsíros,könnyen felszívódó krém .
Kellemes kevergetést :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése